صفحه اصلی کادی در رسانه ها کادی در روزنامه ها همایش آموزش عالی کانادا، در تهران برگزار شد
PDF چاپ نامه الکترونیک

همایش آموزش عالی کانادا، در تهران برگزار شد

 

همایش آموزش عالی کانادا، در تهران برگزار شد

خبرگزاری دانشجویان ایران-تهران

ایجاد شعب و راه اندازی مرکز اکادمیک خاورمیانه ای و دانشگاههای کانادا در مناطق آزاد ایران همانند کیش از جمله اهداف سمینار اموزش عالی کانادا می باشد.

به گزارش خبرنگار ایسنا، محمد علی دبستانی سخنگوی شرکت بین المللی "کادی" در همایش آموزش عالی کانادا، ضمن معرفی شرکت کادی، گفت: این شرکت یکی از شرکتهای معتبر امارات متحده عربی با بیش از 5 سال سابقه فعالیت در زمینه های گوناگون علمی، فرهنگی می باشد و در این زمینه، یکی از موسسات ایرانی است که در سطح بین المللی و دانشگاهی، منحصراً به عنوان نماینده رسمی تعدادی از دانشگاهها و موسسات آموزشی معتبر در امریکا، کانادا و امارات فعالیت دارد.

وی افزود: تاکنون صدها دانشجو از طرق این شرکت در دانشگاههای مورد در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکترا مشغول به تحصیل شده اند و از سویی این شرکت ، تنها موسه مورد اعتماد سازمان جهانی تافل (شرکت E.T.S) است که اختیارات تام را در جهت ثبت نام و برگزاری امتحان " TOEFL" دارا می باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اهداف برگزاری همایش آموزش عالی کانادا بیان کرد: معرفی دانشگاههای معتبر کانادا و رشته های تحصیلی، شرایط اعزام و جذب دانشجو، از اهداف این سمینار است که مقامات مسوول متوجه ضرورت موضوع بوده اند و از این طرح استقبال کرده اند، زیرا با ایجاد شعبه هایی از دانشگاههای معتبر خارجی می توانیم در کشور خودمان از دستاورد های علمی و تجارب آموزشی و پژوهشی آن دانشگاه استفاده کنیم که موجب کاهش هزینه های اعزام دانشجو به خارج می شود. دبستانی در خاتمه گفت: هم اکنون که کشورهای همجوار با آماده سازی سخت افزارهای آموزشی در جهت جذب نرم افزارها، گام بر می دارند، متولیان بخش آموزش عالی در کشور بایستی گامهای مثبت خود را توجه به آینده برداشته و در جهت رشد کمی و کیفی دانشگاهها، جهت جذب دانشجویان داخلی و حتی خارجی در داخل کشور بکوشند.

همچنین در بخش دیگری از این مراسم ، مهندس صدرالدین امیر خلخالی ، معاون سرپرست مرکز آکادمیک کانادا در خاورمیانه گفت: ایران و کانادا دو کشور آزاد و مستقل هستند که می توانند از وجد یکدیگر بهره گیرند و این همکاریها موجب پیشرفت آنها میشود و از این طریق نیز می توان به اهداف عالی کشور دست یافت.

ضمناً در پایان این همایش پرفسور پاتریک رایل رییس دانشکده علوم دانشگاه دالهوزی کانادا به معرفی بخش های مختلف دانشگاه مذکور پرداخت و از همکاری با کشور ایران ابراز خرسندی نمود.

 
Facebook MySpace Twitter Digg Delicious Stumbleupon Google Bookmarks 
 
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی