صفحه اصلی کادی در رسانه ها کادی در روزنامه ها مصاحبه محمد علی دبستانی مدیر عامل موسسه کادی با نوروز
PDF چاپ نامه الکترونیک

    مصاحبه محمد علی دبستانی مدیر عامل موسسه کادی با نوروز

دانشگاه های ایران در ردیف دانشگاههای معتبر دنیا قرار دارند

 

 

دانشگاه های ایران در ردیف دانشگاههای معتبر دنیا قرار دارند

پرفسور پاتریک رایل رئیس دانشکده علوم دانشگاه دال هوزی کانادا در اولین همایش بررسی آموزش عالی کانادا گفت: دانشگاه ههای ایران به دلیل اینکه از سطح بالای آموزش برخوردارند در میان کشورهای دیگر بخصوص کانادا معروف هستند، در ردیف دانشگاههای معتبر دنیا قرار دارند.

وی با اشاره به تاریخ کهن و فرهنگ غنی مردم ایران و تکنولوژی بالا در کانادا گفت: ارتباط دانشگاههای دو کشور در زمینه علمی و تبادل استاد و دانشجو می تواند پیشرفت های چشمگیری را برای نظام آموزش عالی در هر دو کشور فراهم نماید.

وی افزود: دانشگاه دال هوزی با حدود 200 سال قدمت از دانشگاههای طراز اول کانادا محسوب می شود و در حال حاضر از میان 250 هزار ایرانی که در کانادا اقامت دارند  تعدادی در این دانشگاه ادامه تحصیل میدهند. رئیس دانشکده علوم دانشگاه دال هوزی گفت: مدارک تمامی دانشگاه های ایرانی که از نظر وزارت فرهنگ و آموزش عالی ایران مورد تأیید باشد از نظر ما هم مورد تأیید است.

آقای محمد علی دبستانیدبیر این همایش با اشاره به میزان تعداد داوطلبان شرکت در کنکور گفت: در آزمون سراسری سال 80 شاهد بوده ایم که از میان یک میلیون دویست هزار نفر داوطلب دانشگاه ها پذیرفته می شوند که این رقم در مقایسه با تعداد کثیر داوطلبان، رقم پائینی را تشکیل می دهد.

 
Facebook MySpace Twitter Digg Delicious Stumbleupon Google Bookmarks 
 
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی