صفحه اصلی کادی در رسانه ها کادی در روزنامه ها مصاحبه محمد علی دبستانی مدیر عامل موسسه کادی با اطلاعات اقتصادی
PDF چاپ نامه الکترونیک

مصاحبه محمد علی دبستانی مدیر عامل موسسه کادی با روزنامه اطلاعات اقتصادی

نخستین گروه از دانشجویان ایرانی پذیرفته شده در دانشگاه ههای خصوصی کانادا اعزام شدند

 

نخستین گروه از دانشجویان ایرانی پذیرفته شده در دانشگاه ههای خصوصی کانادا اعزام شدند

 

سرویس اقتصادی: نخستین گروه از دانشجویان ایرانی پذیرفته شده در دانشگاه های خصوصی کانادا اعزام شدند. به گزارش خبرنگار ما 15 نفر از دانشجویان ایرانی که از سوی آکادمی خاورمیانه ای کانادا برای تحصیل در رشته های پزشکی، مهندسی و مدیریت در دانشگاه "دالهوزی" و "سنت مریز" پذیرفته شده بودند به این کشور اعزام شدند. "محمد علی دبستانی" مدیر این آکادمی در آئین ویژه ای که روز ینج شنبه به همین منظور در تهران بر پا شده بود، به خبرنگار ما گفت: مدارک دانشگاه های فوق به تایید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری رسیده و فعالیت این آکادمی در تهران مجاز است. به گفته وی این گروه 15 نفره از دانشجویان حدود 16 ماه در داخل کشور برخی از دروس تخصصی و عمومی را گذارنده اند و اینک برای ادامه تحصیل در دانشگاه خود به کانادا اعزام می شوند.

از سوی دیگر 30 دانشجوی ایرانی در حال حاضر مشغول به گذارندن دروس پایه در داخل کشور هستند که در آینده به دانشگاه کانادایی خود اعزام خواهند شد.

وی گفت: دانشگاه های کانادا آماده پذیرش دانشجو از ایران در رشته های مدیریت، IT، علوم ، مهندسی ها و سایر رشته های مجازی هستند. وی ادامه داد: مناطق آزاد تجاری و صنعتی ایران به دلیل شرایط خاص اقتصادی و برخورداری از تسهیلات مالیاتی مکان مناسبی برای فعالیت دانشگاه های خارجی هستند.

اضافه میشود جشن اعزام دانشجویان ایرانی روز پنجشنبه (پریروز) با حضور نمایندگان دانشگاه های کانادا و خانواده دانشجویان در تهران برگزار شد.

 
Facebook MySpace Twitter Digg Delicious Stumbleupon Google Bookmarks 
 
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی