صفحه اصلی کادی در رسانه ها کادی در روزنامه ها مصاحبه محمد علی دبستانی مدیر عامل موسسه کادی با روزنامه آسیا
PDF چاپ نامه الکترونیک

 

محمد علی دبستانی، مدیر عامل موسسه بین المللی "کادی" به روزنامه "آسیا" گفت:

کادی، دری است به سوی دانشگاههای معتبر آمریکا و کانادا

 

برای دریافت اطلاعات جامع و کاملی از عملکرد تیم آموزش عالی و دانشگاه های بین المللی مستقر در دبی، به سراغ یکی از مجرب ترین نماینده های دانشگاه های خارجی در دبی و ایران می رویم.

محمد علی دبستانی که خود سابقه ای 20 ساله در زمینه آموزش عالی و موسسات و دانشگاه های خارجی دارد، در حال حاضر مدیر عامل موسسه بین المللی "کادی" و نماینده کالج آمریکایی دبی در ایران است.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ما درباره فعالیت های این کالج اذعان داشت: کالج آمریکایی دبی یکی از قدیمیترین و معتبرترین کالج های خارجی مستقر در امارات متحده عربی است که از سال 1990 میلادی فعالیت خود را در شهر دبی آغاز کرد و مورد تائید تام و کامل وزارت علوم بسیاری از کشورهای جهان قرار گرفت.

این کالج تاکنون بیش از 2000 دانشجو از ملیت های مختلف را جهت دوران تکمیلی به کشورهای آمریکا و کانادا ترانسفر کرده و به لحاظ کیفیت و استاندارد، سطح بسیار بالائی دارد. امکانات بالقوه این کالج در زمینه بکار گیری اساتید مجرب خارجی در حوزه های مختلف در سال 2005 موجب اخذ تائیدیه از وزارت علوم و آموزش امارات برای این دانشگاه گردیده است.

وی در ادامه متذکر شد: کالج امریکایی دبی توانست در سال 2009 مجوز رسمی اولین رشته لیسانس مدیریت بازرگانی را اخذ کرده و تا مقطع فوق دیپلم رشته ها با گرایش علوم، مدیریت، مهندسی و هنر را با کیفیت و استاندارد بسیار بالایی ارائه کند و نیز در همین سال تائید وزارت علوم ایران را نیز دریافت نمود.

دبستانی در ادامه، پیرامون انتقال دانشجو از کالج امریکایی به آمریکا و سایر کشورهای اروپایی، گفت: این دانشگاه به منزله دروازه ورود به دانشگاههای مادر آمریکایی و اروپایی است. دانشجویانی که قصد انتقال به کشورهای آمریکایی، کانادا، انگلستان، استرالیا، ایرلند و نیوزیلند را جهت ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر دارند، می توانند بعد از گذراندن 50 واحد درسی و طی شرایط قانونی مندرج در مقررات دانشگاه به راحتی به اهداف خود برسند.

وی تعداد دانشجویان این کالج را هم اکنون بیش از 2000 نفر خواند، که از بیش از 65 ملیت مختلف جهان هستند. به این ترتیب، میتوان گفت که موسسه کادی در عین حال به عنوان پلی ارتباطی میان ملت ها و فرهنگ های مختلف هم عمل می نماید.

مدیر عامل موسسه بین المللی کادی در رابطه با برگزاری کلاس های زبان انگلیسی، گفت: دوره های کامل یادگیری زبان انگلیسی در این کالج با بهره گیری از جدیدترین متدهای روز دنیا با حداقل هزینه و استفاده از اساتید Nativeبرگزار می شود، تا جایی که کیفیت این کلاس ها زبانزد بسیاری از زبان آموزان می باشد.

دبستانی در ادامه امکانات و تسهیلات رفاهی، آموزشی و ورزشی این کالج را جزو ممتازترین امکانات آموزشی عالی در سراسر دنیا دانست و افزود: دانشجویان میتوانند از زمین های ورزشی اعم از فوتبال، والیبال، گلف و بسکتبال و کتابخانه، رستوران های متعدد، خوابگاه های بسیار لوکس مبله و مجزا، مجهزترین آزمایشگاه های روز دنیا، کامپیوتر و سایر امکانات، اتاق کنفرانس ویدئویی، مرکز کامپیوتر، سایت خبری Cafeteriaو ... بهرمند شوند.

در ادامه بایستی اشاره کرد که کالج امریکایی دبی وابسته به دانشگاه نیوهماشیر آمریکا است و با دانشگاه فلوریدا همکاری می نماید. در حال حاضر، تحت تائید و لیسانس وزارت علوم در آمریکا مشغول به فعالیت می باشد. نکته بسیار جالب اینکه تمام اساتیدی که به عنوان استاد در این کالج مشغول به تدریس هستند (چه محلی و چه خارجی) بایستی مورد تائید انجمن بروارد آمریکا که وابسته به دانشگاه فلوریدا و نیوهمشایر است، قرار گیرند.

از جمله رشته هایی که متقاضیان علاقمند به تحصیل در آن هستند، عبارتند از: مدیریت بازرگانی، مهندسی ها، علوم کامپیوتر، حقوق قضایی، هنر، مدیریت ها، پزشکی ها (علوم) و رشته های وابسته به آن.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر میتوانند به وب سایت دانشکده فوق یا وب سایت این شرکت مراجعه نمایند.

 
Facebook MySpace Twitter Digg Delicious Stumbleupon Google Bookmarks 
 
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی