صفحه اصلی مهاجرت سرمایه گذاری توسعه تجارت در جمهوری کرواسی
PDF چاپ نامه الکترونیک

توسعه تجارت در جمهوری کرواسی

جمهوری کرواسی کشوری در منطقه بالکان جنوب قاره اروپا از شمال با اسلونی و مجارستان از شمال شرقی با صربستان ، از جنوب با مونته نگرو و دریای آدریاتیک از شرق با بوسنی هرزگوین و از غرب با دریای آدریاتیک هم مرز و احاطه گردیده است.

مساحت این کشور 542/56 کیلومتر مربع و از بیش از 1000 جزیره تشکیل گردیده است. جمعیت کرواسی 889/284/4 نفر است و تراکم جمعیت 75  نفر در هر کیلومتر مربع میباشد. درآمد سرانه هر نفر 920/13 دلار است 90% جمعیت از قوم کروات حدود 4/4% صرب و 6/5% مجاور و بوسنیایی هستند.

این کشور پس از پایان جنگ جهانی اول (1918) از امپراتوری اتریس جدا و با پادشاهی یوگسلاوی ادغام و بعد از جنگ جهانی دوم یکی از موسسین جمهوری فدرال یوگسلاوی شد و در 25 ژوئن 1991 پس از جدائی از کشور یوگسلاوی استقلال یافت .

دین 93% جمعیت این کشور مسیحی 2% مسلمان و 5% آن سایر ادیان می باشند. زبان رسمی آن کراوت است.

پایتخت کشور کرواسی زاگرب و شهرهای مهم آن دوبرونیک ، بولا ، اسپلیت ، واراژدین ، ربیکا ، اوسیبک ، کارلوواتس ، زاددار و سیساک هستند .

این کشور دارای 300 بندر کوچک و بزرگ در ساحل دریای آدریاتیک می باشد و همین مزیت باعث توسعه اقتصاد و گسترش صنعت گردشگری شده است.

سیاست و نظام سیاسی این کشور با سیستم پارلمانی و بر اساس رأی مردم و همچنین رئیس جمهور این کشور باسواد می باشند . این کشور دارای 67 دانشگاه است .

این کشور عضو پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) و عضو اتحادیه اروپا می باشد واحد پول این کشور کونا ، منطقه زمانی 4- از ساعت جهانی ، پیش شماره تلفنی آن 385+ و دامنه اینترنتی Hrاست .

برای گرفتن اقامت در کرواسی باید ثابت کنید با افراد کلیدی نظیر ، بانکداران و تاجرهای حرفه ای شرکت های معتبر رابطه دارید.

مزایای اقامت در کرواسی عبارتند از:

درآمد معاف از مالیات

استفاده از ساحل برای برنامه ریزی های مالیاتی و خصوصی سازی و سرمایه گذاری

 
Facebook MySpace Twitter Digg Delicious Stumbleupon Google Bookmarks 
 
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی