صفحه اصلی درباره کادی
PDF چاپ نامه الکترونیک

شركت ‌هاي Kadi Internationalو  Canadian Mid-East AcademicوMalaysian Mid-East Academicو Canada 2000از جمله شركتهاي معتبر چند مليتي بوده كه در كشورهاي ايران، امارات متحده عربي، انگلستان، كانادا ، نيوزيلند و مالزی ثبت و داراي 4 دفتر از 4 کشور فوق مي‌باشند. حدود 14سال سابقه در زمينه‌هاي فرهنگي، آموزشی و خدمات مهاجرتی فعالیت دارند.

در زمينه فرهنگي و آموزشي تنها مؤسسات ايراني، اماراتي و كانادائي هستند كه در سطح بين‌المللي و دانشگاهي به عنوان نماينده رسمي دهها دانشگاه و مؤسسات آموزشي از کشورهای امريكا، انگليس، امارات، استرالیا ، کانادا ، سوئيس، مالزي ، نیوزلند وفعاليت مي‌كنند و تاكنون هزاران دانشجو از طريق اين شركت‌ها در دانشگاههاي مورد نظر مشغول به تحصيل و یا فارغ التحصیل شده  و دهها خانواده موفق به اخذ ویزای اقامت و مهاجرت گردیده اند.

طبق آمار موجود، مؤسساتي در ايران و ساير كشورها وجود دارند كه اقدام به مهاجرت یا پذيرش دانشجو براي کشورهای مختلف در سطح دنيا مي‌نمايند ولي گاهاً موفق به اخذ ويزاي كشور مربوطه نمي‌شوند.

اين شركت‌ها به عنوان نماينده رسمي مدارس ، کالج و دانشگاههای معتبر بين‌المللي از كشورهاي امريكا،  انگلستان ، استرالیا و امارات متحده عربی، کانادا، مالزي، قبرس، نيوزلند وكه اقدام به مشاوره ، پذيرش و ثبت‌نام متقاضی در مقاطع مختلف مي‌نمايند و تمهيدات لازم در جهت اخذ رواديد كشور مقصد را به  عمل میآورند.

شايان توجه است كه اين شركت‌ها طراح ايجاد شعب دانشگاههاي بین المللی در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی ایران بوده اند. هم‌اكنون كلاسهاي آموزش زبان انگلیسی در ايران ، انگلستان،  امارات و مالزی داير و تورهای تابستانه زبان انگلیسی به مقاصد فوق انجام پذیرد. 

این گروه بین المللی نیز برگزارکننده اولین نمایشگاه و همایش های فرهنگی و آموزش عالی کشورهای امارات متحده عربی ، استرالیا ، امریکا ، ایرلند ، سوئیس ، کانادا ، مالزی و نیوزلند در کشور عزیزمان ایران بوده است. 

یک سرویس دیگر از خدمات ما ثبت نام متقاضیان سنین 5 تا 18 سال در مدارس بین المللی شبانه روزی کشورهای انگلستان ، امارات ، سوئیس و مالزی است.  سایر سرویس های ما در بخش خدمات وب سایت درج شده است.

www.kadi-international.com  &   www.kadi.ir

آکادمی خاور میانه ای کانادا-CANADIA MID-EAST ACADEMY

آكادمي خاورميانه‌اي كانادا(C.M.A(Canadian Mid East Academicدر سال1997 بدست گروهي از استادان باتجربه ايراني و كانادائي صاحب كرسي دانشگاههاي كانادا پايه‌گذاري شده و در شهر هاليفكس كانادا به ثبت رسيده است.
طرح كلان و ديدگاه اصلي آن ارائه آموزش اوليه دانشگاههاي كانادا از طريق ايجاد شعب آنها در خارج از كشور كانادا بوده كه به خواست خداوند اين مهم اجرا شده است.

 شركت كانادائي (C.M.A(Canadian Mid – East Academicيك شركت آموزشي است كه در هاليفكس –دارتموث ايالت نووا اسكوشيا (كانادا) به ثبت رسيده است و مشغول فعاليت مي‌باشد. C.M.Aدر هاليفكس –دارتموث داراي دفتر مي‌باشد. هاليفكس –دارتموث يك شهر عمده بندري است و بعنوان پايتخت بازرگاني و تجاري كانادا در حوزه آتلانتيك محسوب مي‌شود.

C.M.Aسعي مي‌كند كه دانشجويان را در دانشگاهها و رشته‌هاي تحصيلي مورد نظرشان ثبت‌نام كند و از اين نظر از انعطاف‌پذيري بالايي برخوردار است. C.M.Aمي‌تواند بهترين برنامه‌هاي تحصيلي در رشته علوم، مهندسي، مديريت و هنر در كانادا را جهت پذيرش مستقيم يا بعد از يك يا دو سال گذراندن دوره دانشگاهي در منطقه خاورمیانه به داوطلبان عرضه كند.

 C.M.Aقادر مي‌باشد از طريق يك برنامه ويژه منحصر به فرد به داوطلبان واجد شرايط از كشورهاي منطقه خاورمیانه و اطراف آن پذيرش ورود به رشته‌هاي تحصيلي کشور کانادا اعطاء نماید.

اولين شعبه C.M.Aدر كشور امارات در شهرهاي دبي و العين و دومین شعبه C.M.Aاز سال 1378 تا سال 1385 در ایران شهر تهران و جزیره کیش فعالیت آموزشی خود را آغاز نمود و هم اكنون با آمادگي كامل و تجربه چندين ساله و كافي در کشورهای خاورمیانه آماده ارائه  اين خدمات و ایجاد شعب می باشد.

www.cmacademic.org

 آکادمی خاور میانه ای مالزی-MALAYSIAN MID-EAST ACADEMY

آكادمي خاورميانه‌اي مالزي در سال 1381 در منطقه آزاد كيش به ثبت رسيد. مؤسسين اين آكادمي با توجه به نياز و توسعه بازار گسترش آموزش عالي در ايران قانون طرح تأسيس ايجاد دانشگاههاي بين المللي را در ايران به مجلس شوراي اسلامي ارائه نمودند كه توسط مجلس شوراي اسلامي در سال 1382 به تصويب رسيد.

www.mmacademic.com

اهم فعاليتهاي اين آكادمي عبارتند از:

‌توسعه و مطالعات فرهنگي، هنري و آموزشي و تحقيقات دوره‌هاي عالي، تأسيس و اداره مراكز”مشاوره آموزشي و فرهنگي مالزي"، ”آموزش دوره‌هاي كوتاه‌مدت تكميلي و مقدماتي"، ”ايجاد شعب دانشگاهها و كالج‌ها در ايران"، ”انتقال، اعزام و مبادله‌ي دانشجوي ايران، مالزيايي و خاورميانه‌اي"، ”برگزاري همايش، سمينارها و نمايشگاههاي علمي و فرهنگي"، ”جلب و جذب سرمايه جهت احداث واحدهاي آموزشي و…اين‌اكادمي براياولين بار و در جهت نزديكي دو كشور دوست و مسلمان اولین  نمايشگاه آموزش عالي كشور مالزي را با همكاري وزارت علوم مالزي از تاريخ 28 لغايت 30 ارديبهشت 1384 در ايران برگزار كرد و اميدوار است در سالهاي آتي با گسترش هر چه بيشتر اين مناسبات ادامه یابد.

شرکت کانادا 2000 -  Canada 2000,cc

این شرکت بین المللی  در سال 2000 در ایالت نوااسکوشیا کانادا به ثبت رسید. و دارای شعب در کشورهای امارات متحده عربی –اردن –ایران –سوریه –عربستان و لبنان می باشد. اهم فعالیتهای این شرکت اقدام به پروسه مهاجرت متقاضیان کشورهای فوق به کشورهای کانادا، کشورهای امریکای لاتین (دریای کارائیب) و امریکا است.

www.C2k.ca

 

 
Facebook MySpace Twitter Digg Delicious Stumbleupon Google Bookmarks 
 
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی
آگهی